Palautuskäytäntö

VAIHTO- JA PALAUTUSEHDOT

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain vahingoittuneita tai alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.

Lähetyskuluista vastaa asiakas, poislukien kuljetuksessa vahingoittuneet tuotteet. Palautukseen on liitettävä seuraavat tiedot:

  • asiakasnumero, nimi, osoite ja puhelinnumero
  • kopio tilausvahvistuksesta

Maksunpalautus tehdään aina käytetylle maksutavalle. Jos paketti on vahingoittunut lähetyksessä, tee heti vahinkoilmoitus Schenkerille ja ota yhteyttä meihin. Otathan yhteyttä ennen palautusta, puh; 0400558080.

Kuljetusvauriossa reklamaatioaika on max. 7 vuorokautta vastaanotosta. Tämän jälkeen kuljetusvaurioreklamaatiota ei käsitellä.

Tiekuljetuslaki edellyttää kuljetusvaurioissa,
vastaanottajan on tehtävä heti tavaran vastaanottaessa rahtikirjaan kuljettajalle reklamaatio näkyvistä vahingoista, sekä Nilan Suomelle sähköpostilla. Koneet on syytä tarkastaa ja pellit irroitaa heti jos paketti näyttää siltä että se on kaatunut.
Piilevät vahingot 7 vrk kuluessa rahdin kuljettajalle ja Nilan Suomelle palaute@nilan.fi valokuvineen!
Tämän jälkeen kuljetusvaurioreklamaatiota ei käsitellä.

PALAUTUSOSOITE

Nilan Suomi Oy, y-tunnus: 3297566-2
Rautatehtaankatu 17
20200 TURKU
sähköposti:palaute@nilan.fi
puhelin: 0400 558080

Epäselvissä tilanteissa otathan yhteyttä. Autamme mielellämme – kiitos!

Toimituskäytäntö:

TILAUKSET

Tilaukset voi tehdä verkkokaupassamme kellon ympäri. Tiedustelut voi lähettää suoraan osoitteeseen palaute@nilan.fi tai soittaa numeroon 0400558080.

Puhelinpalvelu avoinna arkisin 08:00-15:30

HINNAT

Kaikki hinnat sisältävät arvonlisäveron 25,5 %. Toimituskulut 15 € lisätään lopulliseen hintaan.

TUOTTEIDEN SAATAVUUS

Tuotteilla on noin viikon toimitusaika. Jos jonkin verkkokaupastamme tilatun tuotteen toimitus viivästyy, olemme yhteydessä suoraan tilaajaan.

TOIMITUSTAVAT JA -MAKSUT

Tuotteet ja niiden toimituskulut maksetaan tilauksen yhteydessä.

Tuotteet toimitetaan ensisijaisesti Schenker noutopistepaketin kautta, suuremmat tuotteet Schenker jakelukuljetuksella toimitusosoitteeseen. Kun annat tilauksessa matkapuhelinnumerosi / sähköpostiosoitteen, saat ilmoituksen Schenkeriltä viestin kun tilauksesi on noudettavissa. Jakelukuljetuksissa Schenker sopii jakoajan.
Pyrimme toimittamaan tilaukset viikon sisällä.

Kiinteä toimitusmaksu noutopisteeseen 15 € alv 25,5%. (Koskee verkkokaupan kautta tilattavia tuotteita)

Toimitusaika

Toimitamme tuotteet aina mahdollisimman nopeasti, noin 2 -5 arkipäivää tilauksen vastaanottamisesta.

MAKSUTAVAT

Tuotteet ja niiden toimituskulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla.

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
paytrail.com/kuluttaja/tietoa-maksamisesta